adjektivsteorin.blogg.se

Lite tjafs, snack och allmänna funderingar om mammalivet

Tisdag

Kategori: Allmänt

Idag har varit nice! Jag, Björn och Ossian gick iväg i hela 7 plusgrader (!!!) genom slasket till öppna förskolan strax innan halv tolv, blev där till ungefär två och sen gjorde vi stan med Karoline och Lily :) nu på kvällen har jag tvättat (väntar på sista torkskåpet nu), badat bebis och tokbudat på en massa vindfleecejackor till Ossian :) har efter ett par tankegångar bestämt mig för att lägga ut lite egna grejer på Tradera med (LadyDeny heter jag där! Se gärna om nåt intressant finnes ;))
Har sövt lillen en andra gång nu också, så snart ska jag göra lite chokladbollar hade jag tänkt, mums :D 
Kram på er <3
På outlet
Ossian <3 spisen = sant


Kommentarer


Kommentera inlägget här: