adjektivsteorin.blogg.se

Lite tjafs, snack och allmänna funderingar om mammalivet

Andra advent och längtan

Kategori: Graviditeten

Javisst, andra advent idag redan, häpnas alltid över hur fort tiden går. Men det är bra, då blir det vår fortare så att vi får träffa våran lilla skatt äntligen <3 Satt igår ett tag och bläddrade igenom alla papper vi fick med från MVC när vi var där för inskrivningen i början på november. Verkar vara sjukt mycket att hålla koll på, och jag är ju en sån där jobbig (för mig själv) person som alltid skjuter upp allt till sista sekunden, så är rädd att jag inte ska hinna ordna med allt sånt där (försäkringar, fixa sjuk-/semesterdagar osv) för att jag är så fruktansvärt lat. Får bli ändring på det där nu, känner jag. tänker inte oroa mig över nåt som går att få överstökat snabbt, så jag tänkte fixa ihop nåt möte med någon på F-kassan för att reda ut allt så fort som möjligt.
Innan jag kollade på allt det där igår kikade jag in på Linda Bloms blogg; fy vad fint hon och hennes fästman redan ordnat med alla bebisprylar och minikläder. Blev alldeles full i längtan tills jag också får köpa en massa små pytteprylar till Mini :) Kan det inte bli nästa år snart? Längtar ju så tokmycket efter dig, lilla pyret <3
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: