adjektivsteorin.blogg.se

Lite tjafs, snack och allmänna funderingar om mammalivet

De senaste dagarna

Kategori: Allmänt

 Har haft så vansinnigt mycket att göra de senaste dagarna, så har mest prioriterat att äta och sova, men det är knappt så att det har funkat ens. Jag gillar inte att stressa, funkar extremt dåligt under press, blir bara sur och gormar åt folk. Usch. 
Men igår så var det iaf personalfest med jobbet, vi drog och spelade lasergame runt 16 och efter det blev det lite relaxing på badhuset. Sen middag på samma ställe och efteråt drog vi till en lokal som vi hyrt där några ur jobbstyrkan hade ordnat med lekar, dricka och annat skoj :) var fruktansvärt roligt och jag var inte hemma förrän tre på natten. Som tur var började jag inte förrän 16 idag, skönt värre ^_^ 
Så idag har jag varit och hälsat på min lilla mamma som bjöd på middag och hade bakat världens godaste lussebullar, ingen kan slå min mamma i att baka lussebullar, de är bäst! :) Nu har jag precis placerat ändan på en stol framför spisen (för den stod närmast) och väntar på att Björn ska spela klart på datorn innan vi ska glutta på nån film :) 
Sen ska jag tusan sova för jag måste upp nio imorgon och jag är gode morgontrött. Usch. 
Pusspuss!

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Love you 2 :) mest!!

    2012-12-05 | 00:07:57

Kommentera inlägget här: