adjektivsteorin.blogg.se

Lite tjafs, snack och allmänna funderingar om mammalivet

Humörsvängningar och pizza

Kategori: Allmänt

Ja, genomgår lite humörsvängningar och allt sånt där som hör till. Nu är jag glad igen! Att jobba ett par timmar har ingen dött av, bara bra med lite klirr i kassan så att man kan köpa nåt skojigt ^^ Dessutom är det ju söndag imorgon vilket ger mig lite plus på pengarna, nice!

Nu har jag och Björn planerat kvällen lite, först så gick vi och handlade, sen kom vi hem och han trollade ihop en pizza som är inne i ugnen just nu, den blir nog supergod! Medan han gjorde det var jag skitduktig och kastade in lite mera tvätt i maskinen, vroomvroom! Så nu väntar vi på att middagen ska bli klar, sedan pyser nog Björnen iväg och hänger med sina kompisar medan jag tänkte stanna kvar här hemma och elda lite på adventsljuset, glutta film och bara mysa under en filt :)

Hoppas alla ni har en tokbra lördag ni med :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: