adjektivsteorin.blogg.se

Lite tjafs, snack och allmänna funderingar om mammalivet

Lördag

Kategori: Allmänt

Det är inte ofta jag får vara ledig en hel helg, men just den här veckan har jag den turen, ska bli hur skönt som helst :)
Än så länge idag har det inte hänt så mycket, vi vaknade rätt sent, så jag har ätit frukost, sett på julkalendern och slängt igång en tvättmaskin. Det här är första gången sen -98/-99 som jag faktiskt följer julkalendern. Känns mysigt, som när man var liten och steg upp lite tidigare för att hinna se den innan man for till skolan :) Fast nu fuskar jag och ser den på SVTplay istället. Hihi.

Har inte så stora planer för idag, ska ta det lugnt, röja lite i lägenheten och kanske ta en promenad. Vi får se vad som händer.

Ha en superbra lördag, allihop :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: