adjektivsteorin.blogg.se

Lite tjafs, snack och allmänna funderingar om mammalivet

Onsdag so far

Kategori: Allmänt

Oj voj, är heltrött för tillfället. Björn har vänt på dygnet jättefint och kom och la sig halv sex imorse, så då vaknade såklart jag. Blev hungrig efter att han somnat också så fixade några mackor och då var klockan sju; "Toppen! Då har ju MVC telefontid, jag ringer direkt!" tänkte jag och gjorde det. Nähä, då var det inte förrän 10 man kunde ringa dit, så då sov jag ett tag till, ringde dit och fick tid redan imorgon på eftermiddagen. Känns fint, så får jag äntligen prata med någon så att nerverna får lugna sig lite.
Nu sitter jag och väntar på att mina nudlar ska bli klara så ska jag fara till jobbet på en timme :)

Drömde om Mini igår, det var så underbart och jag gick omkring med ett lyckorus (större än vanligt^^) i kroppen hela dagen! I drömmen var hen världens sötaste lilla flicka, så blev såklart ännu mer nyfiken nu på vad det är för någon där inne nu :) ~160 dagar kvar :)<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: