adjektivsteorin.blogg.se

Lite tjafs, snack och allmänna funderingar om mammalivet

Idag känns det

Kategori: Allmänt

Hej därute!
 
Idag känns det i magen, kan jag tala om, molvärk som satan -.- "Molvärk? Va?" kanske några av er tänker nu, och då ska jag leka pedagog och berätta att det känns precis som mensvärk, men man har det när man är gravid pga att livmodern växer och har sig för att bebisen ska få plats. Så ja, nu finns det på internet också, jag och min finbulle (min pojkvän, med andra ord) väntar tillskott! Skoj som fan, men just idag gör det ont. Försöker att tänka på det positivt när jag får sån värk, eftersom att det betyder att allt växer och (förhoppningsvis) mår som det ska därinne, men just idag var det fantastiskt ihållande. Så aj. Hoppas bara inte detta betyder att nåt är tokigt när det håller i sig så? 
Oroar mig sjukt mycket för det här lilla livet då en av mina bästa vänner fick missfall i just den veckan som jag är i nu. Men det blir bara värre av att man oroar sig, så därför ska jag bara göra roliga saker idag! Och jobba. Haha. Det är fett fint väder här idag också, så en promenad borde man ju faktiskt ge sig iväg ut på. Men först ska jag äta frukostlunch!
 
 
Solsken på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: