adjektivsteorin.blogg.se

Lite tjafs, snack och allmänna funderingar om mammalivet

Julpyssel

Kategori: Allmänt

Jag är bra på ett antal saker, någonting som däremot inte faller under den kategorin är att göra flera saker samtidigt. Min simultankapacitet är verkligen inte vad den borde vara. Just nu sitter jag till exempel och försöker skriva det här inlägget, kika efter julklappar på internet och se på Simpsons på tvn samtidigt. Det är svårt alltså, beundrar de som kan göra typ femton saker på samma gång ofantligt mycket! Bara att göra två saker samtidigt är imponerande i mina ögon ^^ 
 
För att kompensera att simultanförmågan är kass så är jag istället sktibra på att julpynta! Nu har jag inte överdrivet mycket julpynt att fixa med, så jag tog det jag hade och gjorde det som gick igår när jag och Björn kom hem från en helkväll hos några kompisar där vi hade hur trevligt som helst :) 
 
 
 
Såhär blev då halva köksfönstret, är inte helt klar med adventsstaken än dock, den ska fixas med lite småtomtar, granris och annat gosigt.
 
 

Nu ska jag fortsätta försöka hitta julklappar till de nära och kära :) 
Ha det gött :)

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Åhh vad mysigt det blev med lilla huset från länge tillbaka och småtomtarna. Gillar nya julstjärnan:)
    Puss och kram

    Svar: Javisst :) Den är hur stilig som helst! Hade dock gärna velat ha nåt hängande också, men det kan dröja ;P Puss!
    Sofia

    2012-12-01 | 14:54:43

Kommentera inlägget här: