adjektivsteorin.blogg.se

Lite tjafs, snack och allmänna funderingar om mammalivet

Personligt eller opersonligt

Kategori: Allmänt

Hallå där internet!
 
Hur många år sedan var det modet att ha en egen blogg låg på topp? Ett par styckna iallafall. Då avstod jag från att skaffa en av en hel massa anledningar, men nu kändes det som en fantastiskt bra tidpunkt i livet att skapa lite i bloggform. 
Ni få utvalda (av er själva då) kommer upptäcka redan nu att jag väljer att vara anonym författare till allt som skrivs här för att på så sätt kunna skriva lite friare, bara för att det är så många gånger enklare på det sättet. Fantastiskt bra! Därför kommer en presentation av mig vara fullkomlig endast på det sätt som jag värdesätter. Toppen! Inget onödigt tjafs här inte. Eller enbart onödigt tjafs av den anledningen? Återstår att se. 
 
Jag har inga direkta planer för vad som kommer att skrivas här i framtiden, kommer mest fungera som mitt lilla hörn på internet där jag kan skriva vad fan jag vill och må bra för det ^_^ Ska bli spännande att bidra till allt hat som tydligen måste finnas på internet. Jag tycker att det är ett vansinnigt intressant fenomen att folk ska tycka såpass mycket om allt som skrivs (oftast bara de "oviktiga" sakerna som att Pia skaffat ny frisyr osv), gärna i en negativ anda. Just därför kommer jag (som sagt) att bidra till allt detta oändliga hat som sprids här genom att skriva en massa saker om allt och inget bara för att ni där ute ska ha något att störa er på! Sen om ni inte störs av det, skitbra! Allt är upp till er :) 
 
Nu kör vi!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: