adjektivsteorin.blogg.se

Lite tjafs, snack och allmänna funderingar om mammalivet

Svammel runt att vara glad

Kategori: Allmänt

Det är kul att se att även fast jag inte skrivit på ett par dagar så är det ändå några stycken som kikat in och gluttat :)
Och apropå kul, någonting annat som är roligt är ju att få beröm, det är jag garanterat inte ensam om att tycka. Jag har haft ett par bra såna dagar nu, en två-tre stycken där jag någon sagt "Men fy, Sofia, vad duktig du är på den och den saken!", inte så att folk gått runt och bara sagt fantastiska saker om mig vart jag än vänt mig, men ett par komplimanger om dagen ändå :) Oftast är det jag som ger andra bra feedback och så hakar de på och säger "Ja, men bra jobbat du med!", men nu har det inte bara varit så, och det är ju skoj ^^
 
Någonting ni garanterat kommer märka om ni följer min blogg ett tag (eftersom jag inte hunnit skriva värst mycket än) är att jag är oerhört lättroad. En väldigt bra egenskap om ni frågar mig, det krävs aldrig mycket för att jag ska dra på smilbanden eller brista ut i gapskratt. Sen att jag kan skratta åt samma sak flera gånger också, ni vet som småbarn gör. 
Däremot är jag på ett väldigt konstigt humör nu nästan hela dagarna eftersom att det är hur mycket hormoner och andra knäppa saker som far runt inne i mig. Så jag kan skratta hur mycket som helst åt något i ena sekunden för att i nästa börja storgråta över att björnarna missar typ hälften av sina liv därför att de går i ide. Helfånigt. Men det positiva med detta (ja, inte för mig då) är att alla i min närhet tycker att det är hur kul som helst med mina ljuvliga humörsvängningar. Och det är ju alltid kul att göra folk glada ^^ 
 
 
Nu ska jag diska lite och sen ska jag och karln min åka och bada :) Bara för att det går ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: