adjektivsteorin.blogg.se

Lite tjafs, snack och allmänna funderingar om mammalivet

Arga snickaren

Kategori: Allmänt

Björn var tvungen att ha med sig den bärbara datorn till en kompis som han for till för typ en timme sen. Jag hade då hållt på en kvart med att försöka buffra upp ett avsnitt av Desperate Housewives (min absoluta favoritserie!) och kände mig alltför less för att försöka buffra upp det på nytt på stora datorn (det gick såååååå segt) så jag slog på tvn ist. Arga snickaren bjöds det på, något jag inte sett på säkert... Ja, nä, jag kan inte komma på sist jag såg det, så länge sen var det. Hade glömt hur roligt det var att se :) Älskar hur han (och teamet) fixar upp hus och får folk på rätt köl igen. Jag blir så glad då det går bra för folk :) Sjukt kul att se igen! Har jag tur finns det fler avsnitt på kanal 5's hemsida ^^ ska kolla nu!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: