adjektivsteorin.blogg.se

Lite tjafs, snack och allmänna funderingar om mammalivet

En månad kvar...

Kategori: Graviditeten

Ojoj, igår somnade jag halv nio på kvällen och jag sov nästan nonstop till runt tio idag. Sen lite mellan 11 och ett också. Fy vad trött jag har varit, konstant! "Nåja, det är skönt att det är över snart", tänkte jag då, tills vi var på föräldrakursen i eftermiddags (sista gången) och blev påmind om att just det, sen kommer ju ungen ut och blir ännu mer krävande.. Ingen sömn där inte, haha. Man kan nog inte nu såhär innan hen kommer inse riktigt hur jobbigt det kommer att bli. Givetvis kommer det jobbiga vägas upp mot allt det bra, men trött lär man ju bli hursom.

Idag är det exakt en månad, 30 dagar, kvar till BF! Herrejösses vad tiden går undan, som så många gånger konstaterat ^^ Nu har vi införskaffat en bilstol också, så det är nästan inget kvar nu :) förutom att fixa lilla rummet såklart, det skulle ha blivit gjort idag, men då kom inte Björns syster och då kunde vi ju inte göra nåt, så.. Börjar vara lite less nu, blir så stressad av att det bara är fullt i grejer och inget händer.
Nästa vecka är näst sista veckan jag jobbar :D såååå skönt!

Sist men inte minst; köpte ett kinderägg idag också och fick denna:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: