adjektivsteorin.blogg.se

Lite tjafs, snack och allmänna funderingar om mammalivet

Fredag

Kategori: Allmänt

Idag har vi hunnit med litegrann :) Kl 14 var det dags för andra gången på föräldrakursen, men innan vi for på det var vi och köpte oss en spjälsäng! Härliga tider :) Det enda vi saknar nu är ett babyskydd, och det ska vi fixa i nästa vecka är tanken. Fy vad vi är duktiga! 
 
Såhär ser sängen ut, den blev en Hensvik från IKEA :)
 
Innan vi for så började det storsnöa. Tror inte att det snöat på iaf hela mars, så jag hade helt lagt undan tanken på att det faktiskt skulle komma något mer i år, men det blev ändå lite mera. Ser inte mycket ut på bild, men det snöade ganska rejält ändå. Allt som kom smälte ju bort på ett par timmar, men iaf. Nu får det iaf vara nog med snöfall för den här säsongen tycker jag.
 
Utsikt från vårat sovrum.
 
Så har jag jobbat litegrann efter att vi var färdiga på kursen, sen har det mest blivit att slappa hela kvällen :) Skön avslutning på jobbveckan, tycker jag ^^ Björn for iväg och lekte med några kompisar för ett par timmar sen och sen dess har jag mest bara sett på min nya addiction: Arga snickaren! Det är för härligt :)
 
Trevlig fredag på er :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: