adjektivsteorin.blogg.se

Lite tjafs, snack och allmänna funderingar om mammalivet

Ikea-tripp

Kategori: Allmänt

Igår så for jag och min lilla mamma till närmsta Ikea (~13 mil bort) och shoppade loss! Typ. Min plan var att köpa madrass till spjälsängen och lite andra nödvändigheter. Det gick som det skulle och lite till som inte med på inköpslistan fick också följa med hem. Det roligaste är ju när man kommer hem och får packa upp allting! Hade sett fram emot att få bädda spjälsängen redan igår, men madrassen behövde tid på sig för att ta sin riktiga form då den var vakuumförpackad (typ). Men idag jäklar, då ska här bäddas :D 
Lite kläder (allt i turkost tema ^^) hittade vi på Ica Maxi också, så de fick följa med också och utöka Minis garderob ytterligare.
 

En del av Ikeas tygavdelning. Det värsta stället på hela varuhuset, enligt mig. Min mamma är av den exakt motsatta åsikten och blir alltid jätteglad när vi kommer just hit. Här har Ikea planerat sjukt dåligt, det finns inga stolar i närheten, mina fötter var inte glada.
 
Dock fanns det ett par styckna i slutet och då blev jag glad! Det känns att man bär på 20 extrakilon, kan jag tala om. Tack och lov för sittplatser <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: