adjektivsteorin.blogg.se

Lite tjafs, snack och allmänna funderingar om mammalivet

Ingen bäddning

Kategori: Allmänt

Nej.. Som rubriken lyder, inte blev det någon bäddning av Minis säng idag inte.. Madrassen passar inte, så måste skära till den lite. Som tur var var den för stor, lättare att fixa då än om den skulle ha varit för liten. Men ändå jobbigt. Hade ju tänkt att den skulle passa perfekt när den var från Ikea och sängen likaså, men.. Icket. Fett arg blev jag då och vrålade lite. Men det hjälpte ju inte heller. Det stod på bruksanvisningen att det skulle ta ~72 timmar för den att få sin rätta form, så håller fortfarande tummarna för att den ska krympa och på något mirakulöst sätt passa. Har den inte tagit sitt förnuft tillfånga tills i övermorgon så hämtar jag kniven! Ska hota den lite ikväll.

Nu ska jag göra något jag aldrig gjort innan! Jag ska vaxa benen! Det ska bli sjukt spännande :D Återkommer med reaktioner senare. Ha en bra kväll allihop :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: