adjektivsteorin.blogg.se

Lite tjafs, snack och allmänna funderingar om mammalivet

"Misslyckad" planering

Kategori: Allmänt

Saker blir nästan aldrig som man tänkt sig när man planerar vad man ska göra de dagar då man är ledig. Jag tänker alltid att jag ska vara jätteeffektiv och göra de saker jag inte hinner med de dagar jag jobbar. Dagens plan(er) var att dammsuga, fixa i badrummet och, ja, städa lite allmänt sådär.
Till att börja med så sov jag fram tills nu (hoppsan!). Det började inte jättetoppen. Och iaf jag blir lite segare ju mer jag sover, så är ganska trött nu. Känner inte alls för att göra det jag planerat utan tänker ist kasta mig ner i myshörnan på soffan med ett par mackor och en film. Iaf tills Björn kommer hem om typ 2 timmar. Sen får vi se ^_^ haha.
 
Såhär otroligt, gosigt oemotståndlig är myshörnan, täcken, filtar kuddar och allt man kan önska sig <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: