adjektivsteorin.blogg.se

Lite tjafs, snack och allmänna funderingar om mammalivet

Tråkig

Kategori: Allmänt

Idag orkar jag inte riktigt skriva ihop något roligt, är så ofantligt trött så det finns inte. Mini har hållt mig vaken ganska fint inatt, har sovit jättekasst för att hen har lekt omkring jättemycket, sen är jag så gott som konstant kissnödig också så måste upp varannan timme känns det som. Sen skulle jag dessutom upp tidigt och fara iväg för att fixa det där läkarintyget (allt gick bra, fick det och det har omedelbar verkan, så jobbar halvtid fr.o.m nu!) och sedan skulle jag jobba mellan 16 och 20.
Nu har jag då äntligen kommit hem iaf och ska bädda ner mig i soffan med lite gottis och se på Arga snickaren tills jag däckar ^^ Det är planen iaf :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: