adjektivsteorin.blogg.se

Lite tjafs, snack och allmänna funderingar om mammalivet

Vagnen

Kategori: Minis prylar

Här har ni en lite bättre bild på Minis vrålåk som tar upp en ganska stor del av våran pyttelilla hall :) Eller nä, den är inte pytteliten, men den är inte stor heller ^^ 
 
 
 
Skitfin är den :) Provkörningen vi gjorde igår mellan parkeringen och in i lägenheten gick toppen, känns som att den kommer funka skitbra :) Ska bli sååå roligt när vi får börja använda den på riktigt :D 39 dagar kvar! Vet inte om jag hoppas på ett tidigare eller senare datum. Är kluven just för att vi inte har det som är tänkt att bli Minis rum någonstans nära färdigt än. Det är en del jobb kvar där. Så på det sättet vore det skönare om hen kom lite senare, men samtidigt så längtar vi ju så mycket efter pluttisen, så det är svårt att vänta längre. Plus att jag är lite less på att vara gravid nu. Det är tungt, hela jag är full i en massa vätska så att det är svårt att röra sig, sammandragningar i tid och otid.. Tror att det enda jag lyckats undvika är foglossning och halsbränna, vilket jag är oerhört tacksam över :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: