adjektivsteorin.blogg.se

Lite tjafs, snack och allmänna funderingar om mammalivet

På semester

Kategori: Allmänt

Ossian och jag har flytt fältet hemma för att ge plats åt datornörderi åt pappa Björn och hans kompis Henrik. Så vi tar en välbehövlig semester hos Ossians mormor och andremorfar på landet, hur skönt som helst! Vi blir duktigt bortskämda och njuter av sol, fågelkvitter och myser en hel massa :) Förhoppningsvis kommer jag hinna uppdatera mer med anledning av detta ;) 
 
Här kommer lite bilder som vi tog igår:
 
 
Altanmys <3
 
 
Så här såg kvällen ut :) Ossian sov i vagnen medan jag satt bredvid och efter flera månader fick fortsätta att läsa första Harry Potter-boken. Som jag längtat!
 
 
Senare på kvällen när jag och hundarna var ute på sista svängen :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: