adjektivsteorin.blogg.se

Lite tjafs, snack och allmänna funderingar om mammalivet

Kort om helgen och lite mer om måndag

Kategori: Vardag 2013

Ja.. Vet att jag sa att eftersom vi har 'semester' nu så kommer jag kanske kunna uppdatera lite bättre, men gissa vad? Jag tog chansen att vara ledig istället för att skriva en massa om hur mycket vi slappar ;) Känns inte som världsintressant läsning, men om jag har fel så får ni säga till.

I fredags så kom min kompis Fanny som sagt på besök med sin kille. Det var kul att träffas igen. Sist hon var här var när Ossian bara var cirka 2 veckor, så hon tyckte det var kul att se hur mycket han växt också :)

Sedan har vi bara tagit det otroligt lugnt hela helgen. Det är väl det man gör på semestern? ;) Mamma har varit oerhört hjälpsam med Ossian och de har tokmyst nästan konstant! Bra för dem med lite kvalitetstid, men jag som är van vid att nästan sitta fast i grabben har haft det desto svårare att sitta ner och bara koppla av när de två har gjort någonting. Bra träning för mitt kontrollbehov ;) Det är otroligt svårt att släppa taget om den här gulliga lille grabben! Tycker så fantastiskt mycket om honom så det går inte ens att börja beskriva <3 Mammas älskling..

Bilderna är från idag! Då var vi först på besök hos min mormor och morfar som bor bara ett stenkast härifrån :) Vi fick fika och pratade en massa. Det är alltid lika mysigt att hälsa på dem, ingen är så skojig som morfar ;) Ossian passade på att sova lite i min famn också, alltid lika mysigt, även om jag satt knasigt så att rumpan till slut domnade bort ^^ Sedan på kvällen kom min lillebror på middag, fast mamma och jag hade hunnit äta upp det hon hade lagat innan han kom, så lilla mor fick glatt fixa mera ;D hihi. 

Nu ska jag och mamma mysa till en film! Kram på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: