adjektivsteorin.blogg.se

Lite tjafs, snack och allmänna funderingar om mammalivet

Sjuklingar

Kategori: Vardag 2013

I fredags anlände den fruktade vinterkräksjukan hem till oss. Först ut att drabbas var jag själv, på tur var Björn och precis när vi började ha återhämtat oss helt så var det Ossian som drabbades, vi som hoppats att han skulle slippa. Nu har han däremot bara feber och en ryslig snuva kvar, men vi hoppas att den försvinner fort som attan också!
Hela den här episoden har ju då gjort att allt annat har hamnat i fjärde hand. Jag hade till exempel planerat att vara i full gång med alla julklappar nu, men där ligger jag i lä. Min lilla pappa fyller år på lördag också och jag hade ju gärna velat att hans paket skulle hinna fram i tid. Det ska jag ordna med idag iaf. Och dammsuga! Och tvätta! 

Hoppas ni alla skonas från eländiga sjukdomar såhär i juletider! Kram <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här: