adjektivsteorin.blogg.se

Lite tjafs, snack och allmänna funderingar om mammalivet

Onsdag, javisst!

Kategori: Graviditeten

Idag har jag mest bara jobbat hela dagen lång. Hann med att träffa min lilla mamma innan jobbet med, det var mysigt :)
Magen har börjat vara i vägen en del nu, sänder börjar bli en riktig utmaning att ta sig fram på ett någorlunda smidigt sätt utan att strö alltför mycket oreda omkring mig. På måndag har vi tid på MVC för det andra mäta-magen-mötet :) ska bli kul att se hur mycket den har växt! Tycker att den de senaste två veckorna ändå har gjort en rejäl växtspurt om man jämför på bilder :) det är kul att se att något händer ^^

Men nu ska jag sova, ska och äta lunch med några kompisar jag inte träffat på länge imorgon, så känns som en bra idé att vara utvilad :)
Här har ni förresten en bild på nya favorittröjan som jag skrev om igår. Inte topp-10-bästa bilden med ljus, bakgrund osv, men förhoppningsvis bättre än inget alls :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: