adjektivsteorin.blogg.se

Lite tjafs, snack och allmänna funderingar om mammalivet

Tisdag

Kategori: Allmänt

Haha, var tvungen att tänka efter lite innan jag skrev rubriken; "Vilken dag är det egentligen..?" Något av en nackdel när man jobbar så som jag gör (i tid och otid, med andra ord) är att man helt glömmer bort hur mycket av veckan som gått. Men det gör det hela lite mer spännande!

Bil nr 2 har nu också åkt på sjuka, kan jag ju meddela. Dvs hen har gått och blivit smått trasig. Okunnig som jag är så har jag inte en susning om vad som är problemet, men det är nåt fram i drivaxeln (?) tror jag.. Kanske. Nåt fel är det iaf med den, så den ska hem till min mor och styvpappa imorgon på rehab.
Med anledning av denna händelse så har jag idag bussat till och från jobbet, fy vad tid det tar! Men lite skönt är det att slippa köra själv ^^ Förhoppningsvis blir bilen frisk snart igen så vi kan fortsätta umgås med varandra!

I vanliga fall bloggar jag mest från mobilen, bara för att det är så enkelt och smidigt, men nu ikväll har den fått följa med Björn för att hans inte fungerar. Får inte heller webcamen i datorn att fungera, och därför får ni inte se min oerhört jättefina nya favorittröja som jag premiäranvänt idag. Kanske imorgon om jag kommer ihåg att ta en bild :)

Detta blev ett fantastiskt tråkigt inlägg som inte handlade om just nåt, men är lite för trött för tillfället för att orka komponera ihop nåt vackrare ^^

Godnatt!

Kommentarer

  • mamma säger:

    Vad kul att tröjan är fin:) Men så sitter den på de finaste tjejerna i världen också!! Puss, puss

    2013-02-20 | 12:14:11

Kommentera inlägget här: