adjektivsteorin.blogg.se

Lite tjafs, snack och allmänna funderingar om mammalivet

Bakdags!

Kategori: Allmänt

Har en sån där ovanligt effektiv dag idag :) steg upp vid 12 när Björn gick till jobbet och gick sen ut på stan för att införskaffa mig en sån där fin kalender som jag längtat så otroligt mycket efter. Dock så var ju 3,5 fjärdedelar av stan stängd visade det sig när jag kom dit. Så typiskt när jag för en gångs skull tar mig tid att göra nåt! Då blev jag lite lack och köpte bara med mig tandtråd och sköljmedel och gick hem igen. In med en tvättmaskin, plocka undan lite skrot, ringa och höra när lokala kinarestaurangen stänger och här är jag nu!
Slut dammsugarpåsar var det också så det blev det ingenting av med heller. Suck. Så jag tänkte baka istället! Får se hur bra jag lyckas med det nu när det mesta verkar vilja motarbeta mig idag. Är ändå på ovanligt bra humör :) nu kör vi!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: