adjektivsteorin.blogg.se

Lite tjafs, snack och allmänna funderingar om mammalivet

Myssöndag

Kategori: Graviditeten

Idag har jag en sån där riktigt mysig dag ^^ tar det hemskt lugnt iklädd myskläder och uppkrupen mellan en massa fluffiga kuddar och filtar i soffan tittandes på film. Det gillas! Björn är och repar med sina polare och efter det skulle han och hälsa på ett par andra. Jag för min del tänker inte röra mig många meter idag. Fy vad skönt :)

Lilla pyret har hållt sig väldigt lugn idag och igår. Tycker att hen kan göra sig lite extra påmind så att jag slipper börja noja och ha mig som jag brukar.
Insåg idag att det är 16 veckor kvar till BF! Det är ju inte länge alls, känns det som. Och vi som inte har några saker eller nåt än..! Får bli ändring på det snart, men inte idag! Nu ska jag bara fortsätta mysa :)

Trevlig söndag på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: