adjektivsteorin.blogg.se

Lite tjafs, snack och allmänna funderingar om mammalivet

Update

Kategori: Allmänt

Hoppsan, blev visst ett oplanerat uppehåll från bloggen nu i samband med hela jul- och nyårsköret. Har varit otroligt stressad och därmed fått ändra lite i prioriteringarna, så skrivandet föll bort. Nu känner jag mig mer som en människa igen och förhoppningsvis blir jag lite piggare när ljuset börjar återvända igen :)

Annars rullar det på som vanligt, jobbar mest och försöker få lite ordning på lägenheten däremellan. Rutinultraljud har vi hunnit vara på också och allt såg prima vara ut :) det gillar vi, och hoppas att det fortsätter på samma vis framöver! Nu har vi ju även nått en milstolpe till, vi är halvvägs igenom graviditeten! Första halvan har ändå gått snabbt när man tittar tillbaka, undrar om andra biten kommer gå lika fort?
Nu när jag står på vågen kan jag inte längre se siffrorna för magen skymmer dem, och en stor tröja räcker inte längre för att dölja magen. Det syns med andra ord, och det tycker jag om :) mysigt med knubbismage även om det i vissa fall är opraktiskt. Som när man ska sträcka sig över en bänk eller liknande.

Nu är det sovdags! Kram kram på er därute!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: