adjektivsteorin.blogg.se

Lite tjafs, snack och allmänna funderingar om mammalivet

Uppförsbacke

Kategori: Allmänt

Idag har jag en såndär dag då det mesta bara är asjobbigt och suger musten ur en. Har t.ex drömt flertalet mardrömmar inatt och några till som bara var konstiga.. Fastän jag sovit typ.. 15 timmar så var jag helt slut när jag vaknade. Kan iofs bero på antalet sovna timmar.. Fritt att välja mellan! Så hade jag sovit med tyo hela min kroppsvikt lagd på magen, vilket jag nojade över ett tag (stor energitjuv), tills jag bestämde mig för att lita på andra gravida kvinns som skrivit på flera olika forum att det överlag inte är någon fara. Mini har då levt om vid iaf två olika tidpunkter idag, så hen lever iaf, pheew! 
Sen (läs: för ett tag sen) bestämde jag mig för att kika runt efter en ny lägenhet, då det är lite smått strul med våran nuvarande. Var vid ganska gott mod ändå när jag började, men nu är jag bara ledsen och tänker att vi aldrig kommer hitta nåt >.< Är fett less på att det ska vara så gode svårt att hitta nånstans att bo i den här stan! Jävla fan. Så nu har jag beställt en falafelrulle som ska levereras till min dörr om cirka en timme (förhoppningsvis mindre, för jag är ashungrig!) som jag ska tröstäta. Björn är iväg och leker med kompisar så jag är själv hemma. Då får jag bestämma vad jag ska se på tvn medan jag äter, chill! Hihi. Inte för att vi bråkar om det när han är hemma, men ändå.
Jag har också tänt typ en miljard ljus som jag införskaffade igår då jag och mamma var till Ikea. Luktar jättegott! 
Nå, nu ska jag bara koppla bort allt som känns jobbigt och vänta på min falafel. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: