adjektivsteorin.blogg.se

Lite tjafs, snack och allmänna funderingar om mammalivet

Blödig

Kategori: Allmänt

Åh, det är vansinnigt vad blödig jag blivit sen Ossian föddes. Kan knappt titta på nånting utan att börja gråta, känns det som. Sitter just nu och tittar på Djurakuten där en schäfertik skulle få valpar, men det var bara en och när den föddes så andades den inte. Men till slut fick de igång andningen och jag började såklart tjuta som en unge då den började pipa och ha sig. Lilla liv <3 Fast det var ändå värst i början. Direkt vi kom hem från BB så var det en Liberoreklam på TV som jag grät till varenda gång jag såg den. Den var bara så fin! Nu kan jag iaf hålla tillbaka tårarna när jag ser den, men lite darrar jag allt på läppen ^^ Haha, det är absolut inte irriterande, jag tycker det har sin charm att vara lättrörd :) Särskilt som jag knappt grät åt någonting innan. Titanic var så gott som enda undantaget ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: