adjektivsteorin.blogg.se

Lite tjafs, snack och allmänna funderingar om mammalivet

Mysmorgon

Kategori: Allmänt

Har haft en otroligt bra natt och härlig morgon med min guldklimp <3 Han somnade runt två, vaknade för att äta runt sex och somnade sen om igen till halv nio! Det var längesen jag fick sova så mycket :) Eftersom att jag liggammar på morgonen och kvällen så behöver jag knappt vakna då han vill äta då, jättesmidigt ;P
Efter att han ätit där innan nio somnade vi om igen i en timme och sen har vi bara gosat :) <3 han är ju mycket för att titta på saker nu. Om han inte blir rastlös kan han ligga jättelänge och bara titta på något :) Sötare finns inte!
Idag fyller hans morbror (min store lillebror) 21 år! Så det ska vi fira hemma hos honom ikväll, ska bli riktigt kul :) det bådar gott också att Ossian är på så bra humör idag *peppar peppar..* Igår var han inte glad. Tyvärr är vädret inte på vår sida idag, så vi får se om vi vågar oss ut på en promenad eller inte innan kalaset.

Mysplutt <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: