adjektivsteorin.blogg.se

Lite tjafs, snack och allmänna funderingar om mammalivet

Toppentisdag!

Kategori: Allmänt

Idag kom Ossians mormor förbi och så gick vi på stan :) Han har fått hemskt mycket kläder av nära och kära, den lille pojken, och en del av dem lämnade vi igen idag och bytte mot nya i större storlekar osv. Sen införskaffades minst lika många nya åt honom ;) Att shoppa kläder är inte det roligaste jag vet, men idag var det hur kul som helst och jag lastade på mig hur mycket som helst, förhoppningsvis hinner han använda allt innan han blir för stor. Han har redan växt ur ett par plagg och fått byta blöjstorlek, stora killen <3 En månad gick otroligt fort...
På lördag är det dags för dop också, så jag var också tvungen att få lite nya kläder. Fixat! Så skönt att ha det ur världen :) Det kan vara så att Ossians dop är tidernas mest oplanerade. Jag och Björn har varit urkassa på att ta oss tid och prata igenom allt. Det är tur att hans syster och min mamma har vett att driva på oss så något blev gjort :) Nu är iaf det mesta runt fikat ordnat i teorin. Imorgon ska jag, Björn och Ossian på samtal med prästen som ska förrätta det hela och planera om själva dopbiten.
Här är högen med kläder vi köpte idag, lite (väldigt) slarvigt utslängda sådär :) Det syns inte så bra hur mycket det egentligen är, men trust me; det är massor! Kram på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: