adjektivsteorin.blogg.se

Lite tjafs, snack och allmänna funderingar om mammalivet

Aktiv unge

Kategori: Graviditeten

Nu har jag ju aldrig beskådat en annan bebis-i-mage på så nära håll som jag gör nu, tidigare, men maken till piggt litet troll har jag aldrig varit med om! Förståeligt med tanke på tidigare konstaterande, men iaf. Den lille rackaren busar runt konstant, känns det som, även fast det tydligt märks att det börjar bli lite brist på plats därinne.
Halva igårnatt for hen runt och hade världens party så att jag inte kunde sova. Och så idag en halvtimme efter att jag vaknat så drar hen igång igen. Ser mycket, mycket hellre att hen håller på som nu, så att det riktigt känns än att man ska behöva gå omkring och vara orolig för att det inte rör sig alls, men lite öm börjar man ju bli. Särskilt eftersom att det nyaste tricket är att sparka på mina revben. Gärna så hårt som möjligt.

Här har ni förresten en bild på våra nya köksgardiner också. Helt irrelevant, men ändå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: