adjektivsteorin.blogg.se

Lite tjafs, snack och allmänna funderingar om mammalivet

Bloggtorka?

Kategori: Allmänt

Oj, hoppsan.. Visste att jag försummat bloggen nu de senaste dagarna, men att jag inte skrivit nåt på sex hela dagar.. Riktigt så illa trodde jag inte att det var, men tydligen.. Nu får det lov att bli skärpning! Men det är mest bara så att jag inte haft nåt vettigt att säga. Det mest 'spännande' som hänt är väl att jag haft förvärkar/sammandragningar några dagar i sträck, men de har som avtagit efter en timme eller så. Gode omysigt var det iaf, och det får mig att bli lite orolig(are) inför kommande förlossning. Hur jävla ont ska inte det göra? Jo, det vet jag väl att det kommer göra ont utav helvete, men det är som inget jag funderat mer över än det. Det kommer ju vara dagen då vi äntligen får träffa vårat efterlängtade lilla troll, det är det jag fokuserat på :) 58 dagar kvar till BF nu!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: