adjektivsteorin.blogg.se

Lite tjafs, snack och allmänna funderingar om mammalivet

Hemlis

Kategori: Allmänt

Pratade just med min mamma i telefon och hon är så jäkla rolig, nästan hela tiden. Ungefär såhär löd konversationen:
Mamma: "Åh! *jätteivrig* Jag har.. Nej, förresten, nej, det är en hemlis!"
Jag: - Men va? Så får du inte säga! Berätta nu!
"Nej, nej, du får se när du kommer hit nästa gång!"
- Men jag vill veta nu, säg!
"*jättejätteglad* Jag har köpt klistermärken och stoppat på soptunnan!!"
Sen berättar hon att när min lillebror kom och hälsade på i måndags så hade han haft så fullt upp att titta på den pimpade soptunnan att han nästan kört in i en snökarm med bilen.
Ja, hon är så söt min lilla mamma <3 Kan inte tänka mig nån annan som dels skulle komma på idén att snygga till en soptunna, och inte heller vara så glad över det efteråt ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: