adjektivsteorin.blogg.se

Lite tjafs, snack och allmänna funderingar om mammalivet

Mysfredagen fortsätter!

Kategori: Allmänt

Killen kom nyss hem och fixade te till oss, han är så underbar <3 så nu sitter han och kollar av internet medan jag curlar upp mig (så gott det går) i ett hörn av soffan med min tekopp och en ny bok :) Eller ja, den är inte jätteny (fick den förra julen av lilla mamma), men jag har inte läst den än, vilket gör den lite mer ny. Håller tummarna för att den är lika bra som baksidan låter göra skäl av :)

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Åh, vad kul att få höra hur den är, kanske jag får låna den! Vi ses i morgon till valpkollen. Kramar till er alla tre!

    Svar: Ja, hittills är den som sagt toppen :D klart du får :) Det gör vi, jag är jättepepp! Kramar tillbaka <3
    Sofia

    2013-03-16 | 11:47:30

Kommentera inlägget här: