adjektivsteorin.blogg.se

Lite tjafs, snack och allmänna funderingar om mammalivet

Ny frisyr

Kategori: Allmänt

En ny frisyr har jag ju hunnit skaffa mig också! Sista gången jag klippte mig var i juli, så det började vara på tiden. Hela hårsituationen har varit lite krånglig på senaste, då jag klippte en sidecut i somras, så håret på ena sidan har med andra ord varit en bit kortare än på den andra. Senast jag hade det problemet klippte jag av mig allt hår i en kort mohawkig frilla, men jag kände nu att jag inte vill ha det alltför kort då jag blivit "lite" rundare i ansiktet när jag äter mat för 15 flodhästar om dagen. Men något extremt ville jag göra ändå, annars är det så tråkigt att klippa sig tycker jag ^^ Så det fick bli en lugg! Något jag inte haft sen jag var typ 11-12, så det skulle bli spännande tyckte jag :) Nu såhär i efterhand vet jag inte riktigt vad jag ska tycka.. Det övriga håret blev liiiite för kort för min smak, men peppar mig själv med att det växer ju ut igen, förr eller senare.
Är lite sugen på att lägga upp en bild, bara för att det är så tråkigt med inlägg utan bild. Men ni får klara er än så länge. Blir om jag slänger upp nåt inlägg från mobilen lite senare, för det är där alla bilder är ^^
Hoppas att ni får en jättetoppenfredag, allihopa :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: