adjektivsteorin.blogg.se

Lite tjafs, snack och allmänna funderingar om mammalivet

Om resten av dagen

Kategori: Allmänt

Jajjemän, då var dagen så gott som över och jag har landat hemma i soffan igen!
Till att börja med så kan jag berätta om lägenheten som vi var och tittade på i grannstaden; den var jättefin, väldigt öppen och precis lagom stor :) så den ska vi absolut fundera på. Så till efter helgen borde vi veta iaf :) det enda som var mindre bra var att inflytten var den första juni, och eftersom Mini är beräknad till mitten/slutet på maj hade det varit skönt att ha allt inflyttat senast i början av samma månad. Men men, allt löser sig :)

Resten av kvällen har jag bara hängt med två tjejkompisar och snackar massa skit och skojigheter. Skrattar aldrig så mycket som när jag är med dem ^^
Nu ska jag och Björn glo lite film och sen är det då sovdags :) godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: