adjektivsteorin.blogg.se

Lite tjafs, snack och allmänna funderingar om mammalivet

Shoppingtur

Kategori: Minis prylar

Efter boendeförhandlingarna så kom min mamma förbi och vi gick en sväng på stan. Var jättelänge sen vi gjorde nåt sånt och det var kul att vi kunde spontangöra det bara sådär idag :)
Mini har redan en halv liten garderob som min bästa vän, mamma, mormor och lite annat folk har köpt, men fram till idag så har inte jag bidragit alls till den då jag tyckt att det varit för tidigt. Men nu, 7 månader in i graviditeten så har jag köpt det första bidraget från mig ^^ bild på det finns lite längre ner :)
Sen köpte jag en vas också, för nu är jag otroligt less på att bara gå runt och längta efter tulpaner, jag vill ha dem i mitt kök!! Så nu är det faktiskt fullt möjligt för tulpanerna att invadera, vilket jag ska se till att de gör antingen senare ikväll eller imorgon :) åh så fint det kommer bli! Någon bild på vasen blir det då inte, den står bara och ser ensam och naken ut just nu. Den vill visa upp sig tillsammans med sina nya kompisar lite senare ist :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: