adjektivsteorin.blogg.se

Lite tjafs, snack och allmänna funderingar om mammalivet

Slutet av vecka 32

Kategori: Graviditeten

På söndag byter vi vecka än en gång, då till 33 :) Sju veckor kvar! Det är mindre än två månader, och hur mycket jag än repeterar de orden för mig själv så verkar de ändå inte sjunka in..! Närmare än såhär har vi aldrig varit :) och det känns bra. Vi är knappt ens i närheten av att ha allting klart tills lilla Mini kommer (mest i prylväg), men jag tror ändå vi kommer få koll på det i tid :) Det lilla rummet som nu är fyllt med Björns systers saker ska då vara tömt innan maj, så det hoppas vi på. Och ikväll ska jag och kolla på en vagn :)

Lilla pyret lever då om en massa och skuttar runt mest hela tiden och det är så skönt att känna :) även om det nu börjar vara lite trångt. Snart är hen här <3
(Och nej, jag vet inte vad som händer med min ena arm på bilden..)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: