adjektivsteorin.blogg.se

Lite tjafs, snack och allmänna funderingar om mammalivet

Statistik

Kategori: Allmänt

Haha, blev fett överraskad när jag kollade besöksstatistiken här på bloggen nu. För ett par minuter sen när jag lade in det senaste inlägget hade jag typ ett besök från idag, alltså, en person har varit in här och gluttat (yay!). Men nu, X antal minuter senare, så har statistikkurvan skjutit i höjden till det fenomenala antalet av 12 (!) läsare, nice :)
Min fundering kring detta var hursomhelst, vad är det som får kurvan att dra iväg så? Är det när jag skriver inlägg om graviditeten? Bilder på det? Eller något helt annat? Tvivlar på att det är mitt prat om påskvädret, men man vet ju aldrig ^^ Skriv gärna en rad om vad som fångade eran uppmärksamhet, bara för att jag är nyfiken :)

Kram på er alla :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: