adjektivsteorin.blogg.se

Lite tjafs, snack och allmänna funderingar om mammalivet

Tråkigt galleri

Kategori: Allmänt

Kollade just igenom alla bilderna på telefonen (cirka 100 stycken) och bildmässigt har jag haft ett fantastiskt trist halvår. Mer än hälften av alla tagna foton är på den växande magen, vilket ju är kul, men det är ju absolut inte det roligaste motivet jag sett. Tur det blir vår snart så man kan vara ute och hänga mer så att lite annat kan få vara med i bildgalleriet på min lilla telefon ^^ fast då lär ju iaf minst 87% av alla bilder vara på lilla Mini ;) men bättre det, hen är garanterat en mer spännande modell än vad jag är ^^ håller alla tummar och tår för att hen ärver sin pappas fotogeniska sida framför min.

Här får ni en bild på Björns knä, en av bilderna som inte var på min mage. Håll till godo!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: