adjektivsteorin.blogg.se

Lite tjafs, snack och allmänna funderingar om mammalivet

Uppe tidigt

Kategori: Allmänt

God morgon i ottan!
Kan inte komma ihåg när jag senast var uppe den här tiden.. Men idag är jag det! Björn har det inte jättebra i sin rygg så vi bestämde oss för att ta bort ett lager madrass i sängen igår. Med facit i hand funkade det inte så bra för mig. Tidigare tyckte jag att det var jätteskönt att sova på lite hårdare underlag, men det verkar vara en fas som jag passerat, tyvärr. Men han verkar sova bra, än så länge, och det är ju bra ^^
Men usch, jag är ju nog så trött i vanliga fall, vågar inte tänka på hur det ska kännas senare när jag bara sovit typ 6 timmar :S Ja, jag är fantastiskt dålig på att gå och lägga mig i tid.
Lite "mysiga" förvärkar har jag på g här också, inte jätteroligt, men inte så mycket att göra åt. De brukar gå över. Har haft lite så till och från den senaste veckan.

Nu ska jag äta pizza till frukost och se om jag kanske kan somna om på soffan ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: