adjektivsteorin.blogg.se

Lite tjafs, snack och allmänna funderingar om mammalivet

9 dagar

Kategori: Graviditeten

Nu är vi nere på ensiffrigt! Superhärligt :D Och just nu står det ganska stilla, det gör ont (riktigt ont) ibland, sen en halvtimme senare är det borta, så.. Jag har vant mig vid tanken på att det nog kommer att ta ett tag till och att det inte är något jag kan göra åt saken annat än att förbereda mig bäst det går :) Björn är också lite otålig och är hur gullig som helst och ringer varje lunchrast han har för att kolla hur läget är :) Sen får jag sms och telefonsamtal i tid och otid från alla vänner och familjen som också vill höra hur det går, haha. Tror inte att någon någonsin varit så efterlängtad som den här ungen ^^ Vi väntar och vi längtar! :)
Här får ni en bild från i tisdags!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: