adjektivsteorin.blogg.se

Lite tjafs, snack och allmänna funderingar om mammalivet

Äntligen <3

Kategori: Graviditeten

Nu var det länge sen jag skrev, som ni säkert förstår har det hänt en del sen senast och det största är ju såklart att äntligen, äntligen, efter så många långa månaders väntan så kom han äntligen till oss! Våran underbara Ossian <3 idag (fredag) fyller han en vecka och han har helt förändrat våra liv, enbart till det bättre <3
Att bli mamma är den absolut största förändringen i livet jag kan tänka mig, kan inte finnas något som liknar det och jag är så oerhört tacksam över att jag får uppleva det tillsammans med mina fina killar! Björn är verkligen helt underbar och jag kan inte tänka mig att det finns någon som skulle kunna vara en bättre pappa än honom.
Mina känslor är verkligen all over the place just nu, vet inte alls vad jag kan skriva för att ens komma i närheten av att beskriva hur otroligt mycket jag älskar den här lilla krabaten som nu helt plötsligt bara finns här hos oss, han betyder verkligen mer än allt <3 Det räcker med att jag tittar på honom så svämmar mina ögon över med glädjetårar, tänk att jag har sån tur som får vara mamma till just honom <3

Kommentarer

  • Mamma numer även mormor:) säger:

    Åh, hela familjen är så lyckliga över att äntligen få träffa Mini som nu har ett riktigt namn! Vi önskar er alla tre lycka i alla era dagar! Puss och kram från mormor :))

    2013-05-24 | 12:13:56

Kommentera inlägget här: