adjektivsteorin.blogg.se

Lite tjafs, snack och allmänna funderingar om mammalivet

Lördagsplaner

Kategori: Allmänt

Just inatt har jag sovit fruktansvärt dåligt -.- Mardrömmar, för hög temperatur, illamående, kissnödighet, you name it, allt har jag råkat ut för! Nog hade det garanterat kunnat vara värre, men nu behöver jag gnälla av mig lite. Usch. Illamåendet håller i sig lite halvstadigt, sådär. Det har gjort det i ett par dagar nu, och jag stör mig på det.

Men, men, nog om det nu! Idag är det lördag, och Björn och jag är lediga båda två :D Härligt, härligt! "Idag är jag ledig hela dagen, så idag kan du föda om du vill!" var något av det första han sa när jag lyckades kravla mig ur sängen. Jaa, det känns ju bra att veta ^^ Jag hade ju gärna sett att det hände igår, men idag funkar väl bra det med :) Vi får se hur det blir.
Den största planen vi hade för idag var ju att Björns syster skulle komma och hämta alla saker i det lilla rummet. Men nä, det blev inte idag heller. Och nu är jag less, på riktigt. Sa åt Björn att han fick säga åt henne att är det inte ute tills på onsdag så fixar jag ut det själv. Då bryr jag mig inte om ifall jag skickar ut det via balkongen (våran lägenhet är belägen på tredje våningen, inget att rekommendera med andra ord) eller på ett mer normalt sätt. Så nu får vi se vad som händer.
Så istället blev det till att tvätta! Det är roligt :) Senare idag ska vi till min bästa vän på födelsedagstjosan, ska bli roligt :) Men det blir inte förrän efter 17, så under tiden tänkte jag ge mig på att vaxa det återstående benet, när jag ändå inte har någonting för mig. Hoppas att det blir lite finare än vad det första benet blev *håller tummarna*.

Hoppas ni har en bra start på helgen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: