adjektivsteorin.blogg.se

Lite tjafs, snack och allmänna funderingar om mammalivet

Mindre roligt

Kategori: Allmänt

Först och främst måste jag säga att jag verkligen är grymt imponerad av alla bloggmammor som klarar av att blogga och hantera ett nytt liv på samma gång. Själv känner jag mig helt slutkörd dygnet runt och hinner knappt ens tänka på att uppdatera bloggen. Så massor med cred till alla (särskilt nyblivna) bloggmammor som skriver på lika bra som innan bebisen kom :)

Så där har ni lite min situation också, trött som tusan 24/7, och det är inte värst roligt. Tror att mycket beror på att jag fortfarande har gode ont i underlivet. Någonting jag inte hade räknat med innan. Då såg jag mig, Björn och Ossian på dagliga promenader i det ljuvliga vårvädret utan några andra problem än att vi föräldrar var lite tröttare än vanligt. Men som det är nu är det bara killarna som ger sig ut och går medan jag måste stanna hemma om jag vill kunna röra mig alls mer den dagen. Det suger. Vädret har aldrig varit vackrare, lägenheten har aldrig varit varmare (28,7 i skrivande stund) och jag har aldrig längtat ut så mycket som nu! Förhoppningsvis dröjer det inte så länge innan det blir bättre. Våren är ju finaste tiden på året att vara ute, vill inte missa mer!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: