adjektivsteorin.blogg.se

Lite tjafs, snack och allmänna funderingar om mammalivet

Underbart

Kategori: Allmänt

Äntligen är sista passet avklarat och det känns så bra, så bra! Nu får jag vara hemma och vila och fixa det sista innan lilltrollet kommer :) Det är så skönt, så jag knappt kan förstå att det är sant! Jag har ju inte varit långledig på hundra år, känns det som :)
Något som verkligen ökade lyckokänslan var att när jag kom hem så var det lilla rummet urplockat! Sååå skönt :D Nu kan man då ta sig in där, Björns dator + trummor och vagnen står därinne nu, så lite trångt är det ju, men vagnen blir inte kvar därinne så länge och trummorna ska ut i dagarna :) Vi har fått överdrivet mycket plats i vardagsrummet också, härligt! När skattepengarna kommer tillbaka in på kontot vill jag köpa ett Kinect ^^

Ska inleda ledigheten med Arga snickaren och att ta det så lugnt som det bara går medan Mini leker på i magen :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: