adjektivsteorin.blogg.se

Lite tjafs, snack och allmänna funderingar om mammalivet

Det där med att komma ihåg...

Kategori: Allmänt

Sviktande minne har länge varit något av en last för mig, men det är inte förrän på senare dagar (läs: senaste 5 månaderna) som det blivit något jag lider av. Eller lider.. Det har blivit jobbigare just för att nu är jag riktigt glömsk och det märks mycket tydligare för iaf mig. Jag vet att jag sa till mamma igår att "Åh! Men det där måste jag skriva upp så att jag kommer ihåg det, jag glömmer ju precis allting nu för tiden", och jag vet precis vart jag stod när jag sa det och att mamma var på väg att byta blöja på Ossian när jag sa det. Men jag har absolut ingen som helst aning om VAD det var jag skulle komma ihåg att skriva upp!! Otroligt frustrerande... Jag vill tro att det var om något nytt Ossian gjorde, men jag kan inte komma på någonting nytt som han tagit sig för under de senaste dagarna... Förhoppningsvis kommer jag på det senare. Det roliga är att jag vet att jag borde skriva upp det direkt jag kommer på det, men så tänker jag att "Nä, så himla dåligt minne har jag väl inte, jag kommer ihåg det!" Eller hur, Minnesmästaren? Suck...
Minnesmästarens ben igår, smygfotat av mobilen och helt orelaterat till inlägget 

Kommentarer

  • Helena säger:

    Du ska skicka nya bilder till mig, minns du det ? :)

    Svar: Klart :) vill dy ha ännu fler?
    Elin

    2013-10-14 | 19:35:37

Kommentera inlägget här: