adjektivsteorin.blogg.se

Lite tjafs, snack och allmänna funderingar om mammalivet

Mormor Bri's födelsedag

Kategori: Allmänt

Idag fyller min mormor år :) så jag och Lilleman har sovit över hos mamma i natt och bara myst <3 om några timmar kommer festfolket hit och ska fira, så jag ska slita mig upp ur sängen snart. "Va? Ligger hon i sängen fortfarande? Har hon inte ett barn att ta hand om?" Jo det har jag faktiskt, men eftersom att jag har världens snällaste mamma så har hon tagit hand om Ossian nu på morgonen så jag har fått sova 9 timmar i sträck! Då vaknade jag för att brösten var överfulla, men lyckades somna om ett tag till sen :)
 Kom just på att jag inte fixat min present riktigt klart heller, så det måste ordnas! 
Kram på er på denna härliga dag <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: