adjektivsteorin.blogg.se

Lite tjafs, snack och allmänna funderingar om mammalivet

Mormor pysslar

Kategori: Allmänt

Jag fick ett mail från min mamma för ett tag sen där hon berättade att hon bestämt sig för att pyssla idag. Hon skulle göra en sån här korg av pärlor:
"Jättefin! En sån hade jag velat ha" hann jag tänka innan jag bläddrade lite längre ner och såg resultatet av mammas försök:

Jag dog nästan av skratt! Så tokigt det kan bli :D Jag tänkte direkt på den gången då hon skulle snickra ihop ett hus åt min hamster för ungefär 12 år sen. Hon kämpade hur länge som helst med det där lilla huset och ändå blev det ingenting av det, annat än att hon blev skitarg ;) Då tog min styvpappa över och snickrade ihop ett jättegulligt hus på ganska kort tid vill jag tro :)

Tack fina lilla mamma för att du gör så tokiga saker som vi kan skratta åt sen :) Du är helt underbar <3

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Tanken var faktiskt att det skulle bli en liten nyckelskål till dig, men nu slipper du få den! Men om jag tränar kanske det blir en som på första bilden....

    Svar: Men vad du är gullig :D <3 ja du får gärna öva lite ;)
    Elin

    2013-10-03 | 21:40:04

Kommentera inlägget här: