adjektivsteorin.blogg.se

Lite tjafs, snack och allmänna funderingar om mammalivet

Bröllop!

Kategori: Speciella tillfällen

I lördags var vi på bröllop! Våra vänner Karoline och Elias gifte sig i Storforsen och det var hur fint som helst! Det regnade, men jag tyckte bara att det förstärkte hela alltihopet :) Karro var hur vacker som helst och såklart kunde jag inte låta bli att fälla ett par tårar ;) Ossian var lite gnällig, men sov under både middagen och fikat efteråt. Både jag och Björn var gode förvånade, eftersom att han alltid brukar vakna sekunden då jag ska stoppa första tuggan i munnen. Utan undantag. 
En fantastiskt fin dag var det och... Ja, jag saknar ord :) Vet inte vad mer jag kan skriva om det, så det kommer lite bilder ist ;)
 
 
 
Mina fina killar <3
 
Bättre bild på Ossians utstyrsel :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: